nog 19 dagen! - Reisverslag uit Broekhorn, Nederland van Desiree & Don Scholte / Korn - WaarBenJij.nu nog 19 dagen! - Reisverslag uit Broekhorn, Nederland van Desiree & Don Scholte / Korn - WaarBenJij.nu

nog 19 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Desiree & Don

17 Mei 2016 | Nederland, Broekhorn

Zoooo daar zijn we weer! Nog even oefenen!

Zoals ik in het vorige reisverslag schreef moest ik nog steeds naar de gemeente voor mijn paspoort!

Zo gezegd zo gedaan, vandaag had ik eindelijk die afspraak! Paspoort wordt gemaakt en mag ik volgende week ophalen.

Afgelopen zaterdag zijn de reispapieren binnen gekomen. Dus ik check dit.. En ik dacht serieus dat ik blind werd.. Ik miste de vliegtickets. Transfer plus hotel vouchers waren er wel..

Om 08:30 hing ik op zaterdag ochtend aan de lijn bij Tui. Met de vraag waar mijn vliegtickets waren.. Want ja.. Ik ga toch echt niet in een vluchtelingenbootje nr Indonesië.

Vandaag ook de vliegtickets gehad. Stoelen zijn al gereserveerd door Tui/Emirates zelf. Zo, dat scheelt weer..

We zijn aan het aftellen .. En hebben er zin in!

Tot het volgende verslag vanuit Indonesië!

Liefs!