Countdown 1 month to go! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Desiree & Don Scholte / Korn - WaarBenJij.nu Countdown 1 month to go! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Desiree & Don Scholte / Korn - WaarBenJij.nu

Countdown 1 month to go!

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Desiree & Don

05 Mei 2016 | Nederland, Heerhugowaard

Jaaaaa! Het aftellen is begonnen!

Over precies 31 dagen oftewel 1 maand zal ik samen met mijn toppers afreizen naar Bali, Indonesie.

Hoe zijn we hier bij gekomen? Er was eens.. Nee zo starten de meeste sprookjes .. En wij leven geen sprookje!

In maart 2015 hadden Don en ik al een vakantie geboekt naar Ibiza. Onze tweede reis samen. Waar we ontzettend veel zin in hadden.

Aileen en ik leerde elkaar kennen bij onze oude werkgever Praxis. Zij net met Rick en zochten samen een vakantie. Na enige tijd kletsen hebben zij ook Ibiza geboekt en toen gingen we ineens met zijn 4e! Dit kan uiteraard 2 kanten op. Maar aan Aileen en mij zou het zeker niet liggen. Gelukkig konden de heren het ook prima vinden.. En de heren ook met de dames uiteraard.

Dus toen stonden we met ze 4 in Ibiza.. En nu denk je wat heeft dit te maken met Indonesie? Nou dat zal ik je uitgebreid vertellen...

Toen wij terug kamen en inmiddels al weer hard aan het werk, waren we alweer toe aan een nieuwe vakantie. In een opwelling zaten wij in onze gezamelijk pauze de volgende vakantie te plannen zonder dat de heren dit uberhaupt wisten.. Binnen 30 minuten stond onze nieuwe reis gepland .. BALI - INDONESIE! Whoeeeeei.. Oeps.. we hadden nog geen nieuwe vakantie aanvraag ingedient.. Dit deden wij uiteraard direct na onze pauze en beide vakantie aanvragen werden goedgekeurd. En toen moesten we het thuis nog even vertellen. Maar, ach het was al geboekt dus terug konden ze niet meer.

Toen is de voorpret al begonnen.. En nu 7 maanden later zijn we echt aan het aftellen.

- Alle inentingen zijn gehaald, de malaria pillen zijn binnen.
- Pension voor onze drukke ADHD hond is ook geregeld.
- Oppas voor onze 2 andere viervoeters is geregeld. Bedankt Jacomo, we zullen je rijkelijk belonen ;) hahah.

Alleen.. Moet ik nog steeds mijn paspoort verlengen aangezien deze 24/06 afloopt en je paspoort minimaal 6maanden na bezoek aan Bali nog geldig moet zijn. Helaas! Net maar even snel een afspraak gemaakt bij de gemeente om mijn Paspoort te verlengen want dat is geheid iets wat ik vergeet.. En Aileen heeft me al gewaarschuwd.. Wel of geen Paspoort ik ga! Oeps!

Beetje bij beetje komt alles op zijn plekje en zijn we steeds meer klaar voor ons verre reis.
Don ziet een beetje op tegen het lange vliegen, maar hey! Hij weet wat hij er voor terug krijgt!

Dit is de eerste keer dat ik een verslagje schrijf, so don't be rude about it :).

Op naar 16-5-2016, want dan komen de reispapieren binnen!

Tot het volgende verslagje!

Liefs,
Desiree

  • 05 Mei 2016 - 13:08

    Anoniempje:

    Ik ben rude... heeel veel spinnen daar een andere walgelijke dingen die men dieren noemt! Have fun!

  • 05 Mei 2016 - 13:24

    Desiree & Don Scholte / Korn:

    Er staat anoniempje, maar als het over spinnen gaat ben je vast Suus ;) hahahahah.
    Komt goed.. Ik bereid me voor :P hahaha

  • 06 Mei 2016 - 21:53

    Anoniempje:

    Haha..

  • 06 Mei 2016 - 21:55

    Anoniempje:

    Ietsie bitsie spider lalalalal... ow i follow, i'll follow you haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerhugowaard

Desiree & Don

Actief sinds 14 Maart 2016
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 2448

Voorgaande reizen:

05 Juni 2016 - 26 Juni 2016

Indonesie - Bali

Landen bezocht: